.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور:
مرمت واحدهای مسکونی سیل زده تمام شد
رئیس سازمان بسیج مستضعفان درباره روند بازسازی مناطق سیل زده گفت:مرمت تمام خانه های آسیب دیده از سیل در کشور به پایان رسیده است.
مرمت واحدهای مسکونی سیل زده تمام شد

به گزارش شمال نیوز، سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه اولین یادواره شهدای رسانه ای کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خانه هایی که نیاز به ترمیم داشتند کار مرمت آن اقدام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه مرمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد آسییب دیده در سیل انجام شده است گفت: بین سپاه های استانی، بنیاد مسکن و مردم برای احداث و تعمیر واحدهای آسیب دیده توافق شده است.

 

وی در باره روند بازسازی واحدهای تخریبی نیز تصریح کرد: درصددیم ساخت واحدهای مسکونی زودتر به اتمام رسد و مردم به خانه هایشان بازگردند.

 

سردار سلیمانی همچنین با اشاره به ترفندهای سیاسی استکبار برای غارت کشورها گفت: در ۲۰۰ سال گذشته قرارداد گلستان، ترکمانچای، معاده پاریس با دخالت انگلستان بر ماتحمیل شد و بخش های بزرگی از خاک کشور جدا شد  و آنها سالیان سال چپاول کردند امادر طول ۴۰ سال گذشته آنها موفق نشدند و ملت ایران پیروزی های زیادی به دست آورده است.

 

وی با اشاره به اینکه اولین یادواره شهدای رسانه در بابلسر برگزار شد افزود: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان سازی درباره فرهنگ مقاومت از حمله اهداف است و از آنجا که شهدای رسانه در انتقال پیام انقلاب و دفاع مقدس نقش دارند برهمین اساس باید در جهت تحقق اهداف انقلاب و ملت ایران مجاهدت های بیشتری در حوزه رسانه باید صورت گیرد.

 

رئیس بسیج مستضعفان کشور اظهار داشت: نباید از شناخت دشمنان غفلت کنیم زیرا در مکتب سیاسی آنان غارت و چپاولگری است و از ترفندهای پیچیده ساسی برای تحمیل اهداف شوم خود استفاده کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.